środa, 14 stycznia 2015

New Year :)

Witajcie w nowym roku. Jak zapewne wiecie nowy rok - nowe zasady - zmiany. 
Z brakiem czasu, a przynajmniej ograniczonym czasie spędzanym na komputerze niestety posty nie będą się raczej pojawiać często lecz chciałabym utrzymać jakieś tempo. Ostatnio dużo nauki, poprawianie wielu rzeczy i dużo pracy w samym domu. 
Postanowiłam,że chciałabym bardziej zadbać o swoje paznokcie, będąc w sklepie postanowiłam dać zaufanie firmie Eveline i jej odżywce ''8w1'', jednak po trzech dniach używania tej odżywki postanowiłam iż jej więcej nie użyję. Nie wiem tak naprawdę czy te delikatne zmiany na paznokciach były spowodowane przez tą odżywkę, ale jeśli tak to mam nadzieję, że dobrze postąpiłam odstawiając ją. Moim powodem do tego były wyżej opisane delikatne zmiany, jak też wysuszenie płytki. 
I tu kieruję pytanie do Was - czy znacie jakieś odżywki które dają naprawdę dobre i długotrwałe efekty? 

Możecie się ze mną kontaktować i mieć kontakt :

GG: 49048026



Miłego dnia! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...