sobota, 28 listopada 2015

Ja i mój świat. Istny misz-masz

Witam. Mam na imię Andżelika i niedawno dołączyłam do tej małej społeczności. Moim znakiem zodiaku jest lew, a chińskim smok. Jeśli chcesz dowiedzieć się o mnie więcej, np. czego słucham (albo po prostu poznać inne  piosenki-jestem realistką) albo znaleźć linki do, moim zdaniem, naprawdę fajnych rzeczy, to zapraszam ;)

KIM JESTEM? KILKA POWODÓW, DZIĘKI KTÓRYM SĄDZĘ, ŻE JESTEM DZIWNA. DLACZEGO "JESTEM" TO MOJE ULUBIONE SŁOWO?

Jestem realistko-optymistko-pesymistką. Jestem ekstrawertyko-introwertykiem, cholerykiem z połączeniem wszystkich pozostałych i właścicielką mega złożonej osobowości. Jestem chodzącym paradoksem. No i jestem dziwna- to przede wszystkim. Kocham kozy, mam zbyt dużą tolerancję na ludzi, mam najwspanialszą rzonę (to nie błąd, to symbolika) na świecie, nie mam instynktu samozachowawczego, byłam/jestem uzależniona od obcego i sprzedawania na nim ziemniaków, mam zboczenie na punkcie wtrąceń, czasem nadużywam przecinków,ale to tylko w stanie silnego zdenerwowania(!)(Nie oszukuj się- nie tylko), gadam do siebie, nałogowo nie doceniam swoich wspomnień,no wiecie, w chwili, kiedy wspomnieniami nie były.

Jestem. Czasem każdy z nas chciałby usłyszeć to słowo, nie wybitne słowa, bijące elokwencją i oczytaniem, nie poetyckie wyrażenia, tylko zwyczajne, proste "jestem". Ja też chciałam/chcę je usłyszeć.

CZEGO SŁUCHAM?

Słucham niemal wszystkiego, najbardziej jednak ciągnie mnie w stronę rocka, jazzu(co jest dość dziwnym połączeniem). Zobaczcie  sami (jak musiałam tak okroić, to serce mi krwawiło, ale jakoś się udało).




CZĘŚĆ DLA NAJWYTRWALSZYCH. CO POLECAM?

Mam dla Was dwa bardzo fajne serwisy, oba związane są z filmami i w obu jestem niezaprzeczalnie zakochana.

1)https://www.watch2gether.com/
 Tu możecie obejrzeć razem film, wiadomo, że to nie to samo co ręka w rękę, ale bardzo fajny sposób na spędzenie czasu razem, kiedy jesteście osobno ;)  Wybieracie,szukacie linka i jechane! Mogłam to pokrętnie  wytłumaczyć, więc po prostu radzę  to sprawdzić. Uważam, że warto.

2) http://www.filmypodobnedo.pl/
A tu znajdziemy wyszukiwarkę filmów podobnych  do.....  wpisujemy tytuł i problem pt. "Co  obejrzeć?" przestaje istnieć. Uwaga! W bazie nie ma wszystkich filmów.

Lubię misz-masz, a Wy? Nie pogardzę linkami do fajnych serwisów, więc nie krępować się ;)

5 komentarzy:

  1. Jesteś świetna osoba!! Post czytałam z uśmiechem na twarzy :)
    Z Przyjemnością obserwuje i zostaje w Twojej przygodzie z blogowaniem. Powodzenia

    Zapraszamy również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś świetna osoba!! Post czytałam z uśmiechem na twarzy :)
    Z Przyjemnością obserwuje i zostaje w Twojej przygodzie z blogowaniem. Powodzenia

    Zapraszamy również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...