środa, 23 lipca 2014

My favourite music ♥

Dzisiejsza notka będzie o muzyce, dokładniej o mojej ulubionej muzyce :) 
Jest wiele osób na świecie (bynajmniej w Polsce) które jak zaczną słuchać powiedzmy rapu to tylko tego rapu się trzymają do końca życia... Ja jestem z tych osób które słuchają różnorodnych gatunków muzycznych, jednak mam kilka ulubionych są to m.in.:
RAP ♥
Rap wielbię za jego przekaz, jednak mimo tego, że jestem osobą która często przeklina to jakoś wolę mądry rap chyba, że przekleństwa są w nim wyrażeniem uczuć. 

REGGAE ♥
Lubię każdy rodzaj muzyki z przekazem, a reggae jest wolniejsza jednak niesie również przekaz z którego często mogę coś wnieść do swojego życia :)

HEAVY METAL 
Jak sama nazwa wskazuje 'ciężki metal' - w tym gatunku wolę zagranicznych wykonawców jednak również to w większości muzyka z przekazem :) 

DISCO POLO :D 
Ostatnio przekonałam się do tego gatunku, jednak nie lubię piosenek które są, aż PRZESYCONE jakimś zboczeniem lub miłością. Muzyka dobra do pośpiewania :D 

DUBSTEP 
Nie mam długiego stażu z tym gatunkiem muzyki jednak czasem wrzucę sobie na słuchawki. 

Lubię również wiele innych gatunków, mam nadzieję, że przy okazji poznaliście trochę moje gusta. Miło by było gdybyście podzielili się swoimi przeżyciami z muzyką, a może jakieś wydarzenie w waszym życiu dotyczyło muzyki? Chętnie o tym poczytam, niżej podaję dane gdzie można się ze mną skontaktować (będę podawać co 6 notek, aby nie trzeba było szukać:)) 

Miłego dnia kochani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...