niedziela, 17 maja 2015

Pasja czy hobby?

Witajcie! Nowym etapem na moim blogu będą moje recenzje o książkach i krótkie ich opisy. Może w kimś obudzę pasję do czytania, którą mam ja. Książki grają w moim życiu ważną rolę, choć często brak czasu na ich czytanie, jeśli znajduję jakąś świetną, która mnie zainteresuje do początku to kilka dni i książka przeczytana. Co jakiś czas na moim blogu będą pojawiać się krótkie wpisy o książkach, które przeczytałam. Dziś pragnę przedstawić wam książkę, którą utożsamiłam w sumie z kilkoma osobami.

 Moja przygoda z tą książką była ciekawa, bo poznałam ją przez przyjaciółkę, pożyczyłam na zajęciach technicznych (gdy byłam nie przygotowana :)) lecz na lekcji w tym hałasie nie mogłam się skupić, więc nie wiele zrozumiałam. Kilka dni później odwiedziłam stronę lubimyczytać.pl przeczytałam tam opis tej książki i zachęciło mnie to do przeczytania. Książka ta okazała się świetna, często trzymająca w napięciu, a relacji Kory z Erykiem nie można być pewnym do samego końca. Nie chcę jednak zdradzać zbyt wielu szczegółów, aby nie zdradzić sensu całej książki. 

Zapraszam wszystkich na moje konto lubimyczytać.pl/andzia chętnie innych pasjonatów czytania książek dodam do swoich znajomych i zaczerpnę od nich inspiracji do dalszego czytania,aczkolwiek mam już wybraną kolejną książkę, którą zacznę czytać już na dniach, a jaka to książka dowiecie się za jakiś czas. :) Chętnie poznam waszą opinie na temat takich postów, piszcie, wysyłajcie maile, czekam na wasze zdanie --->  angul4@interia.pl

2 komentarze:

  1. Jako pasjonatka książek dopiszę ją do mojej listy.
    Ciekawy post jak i cały blog ;)
    Zapraszam na mojego bloga: http://przyladekmojegostylu.blogspot.com/‎

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...