sobota, 16 kwietnia 2016

TAKE ME TO CHURCH | CZĘSTOCHOWA

Dzisiejszy post nawiązuje do podróży o której informowałam na naszym fanpag'u jakiś czas temu. Pewnie już po tytule zrozumieliście w jakim celu tam byłam. W związku z tym, że niedługo egzaminy wybraliśmy się z klasą na "pielgrzymkę" do Częstochowy, by poprosić Maryję o wstawiennictwo u Boga w intencji pomyślnych wyników. 



W Częstochowie byliśmy nie całe 9 godzin jednak starczyło to by zwiedzić prawie w całości Jasną Górę. Częstochowa to według mnie ciekawe miasto i chętnie odwiedzę je jeszcze raz z rodziną. Mieliśmy okazję zobaczyć odsłonięcie obrazu w kaplicy. Następnie odwiedziliśmy Bazylikę oraz muzea znajdujące się na terenie Jasnej Góry. Później mieliśmy około dwóch godzin odpoczynku i możliwość zakupu pamiątek oraz posiłku. Prawdę mówiąc mogliśmy chodzić tylko w okolicy, ale ku mojemu zdziwieniu nie jest tam dużo miejsc w których można zjeść coś smacznego. Niestety powrotna droga w autokarze była wykańczająca. Wykonałam kilka zdjęć samej katedry jak i panoramy Częstochowy, które znajdziecie poniżej. Wszystkim którzy mają możliwość odwiedzenia tego świetnego miejsca jak najbardziej polecam! Miejsce ma ogromną moc, którą przyciąga wielu turystów, więc odwiedzających jest dużo. 

Dzisiejszy post był raczej relacją czy też krótkim opisem i wspomnieniem, lecz mam nadzieję, że Ci się spodobał. 













W związku z tym, że już od poniedziałku moi rówieśnicy rozpoczynają zmagania z egzaminem gimnazjalnym to życzę wszystkim powodzenia i aby stres Was nie wykończył! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...