piątek, 22 lipca 2016

BLUE SKY | NEW HOUSE

Halo! Halo! 

Ostatnio szkoła, oceny, inne rzeczy nas zatrzymały gdzieś w tym świecie i nie odnajdywałyśmy czasu na bloga. Taka przerwa dała czas na przemyślenie i nabranie sił do dalszego pisania dla Was. Dziś post czysto z mojego życia. ;)

Od ponad 2 tygodni znalazłam swoje miejsce na świecie, inne miejsce niż dotychczas. Teraz już za granicami kraju w którym mieszkałam od urodzenia. Chyba czas zacząć nową przygodę z życiem, nowymi językami i nowymi ludźmi. Każdy z nas musi zaczerpnąć świeżego powietrze, by nie uschnąć. 

Nie mieszkam wprawdzie 1000 kilometrów od Bydgoszczy, ale tu gdzie jestem i tak nie czuję się wcale blisko osób z którymi zżyłam się przez ostatnie kilka miesięcy. Życie toczy się dalej, ale nie zdradzam na razie gdzie mieszkam, być może będzie o tym post, a najlepiej śledźcie mnie na snapchacie - tam znajdziecie najwięcej informacji. 

Jest tu ktoś z czytelników kto także jest na emigracji? ;) Chętnie poznam! 

Niestety większość wakacji spędzam w domu, jeszcze tylko pod koniec będę w Polsce. Wiele się zmieniło od ostatnich postów. 
 A jak Ty spędzasz wakacje? Piszcie w komentarzach tak jak i zostawiajcie wasze snapchaty!

Buźka ;) 

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. tunia2000
    (Trzeba się reklamować na najlepszym blogu) :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...