poniedziałek, 13 lipca 2015

HOLIDAY ADVENTURES

Wczoraj wróciłam z wyjazdu. Pogoda...było bardzo ciepło, teraz jest zimniej, ale nie przeszkodziło to abym wybrała się w odwiedziny do znajomej rodziny z Białogardu. Po drodze mijaliśmy piękne krajobrazy, podróż była bardzo wyczerpująca, w jedną stronę zajęła nam ok. 4 godziny. Poniżej znajduje się kilka zdjęć, które udało mi się wykonać, wybrałam te, które myślę,że najlepiej opisują wakacyjną porę.
w czasie podróży










Gdy wracaliśmy z Kołobrzegu niedaleko dostrzegłam punkt widokowy w Pyszce,a więc zatrzymaliśmy się tam,aby zrobić kilka zdjęć.





Myślę,że ważne jest posiadać miejsce, które znamy od dziecka i mieć tam znajomych. Miejsce do którego mamy po co wracać i w którym zawsze znajdzie się ktoś to poprawi nam humor.

Masz miejscowość do której jesteś przywiązany/a? Podziel się w komentarzu! :) 

10 komentarzy:

  1. Kiedy patrzymy na te zdjęcia chcemy do Kołobrzegu <3
    Jesteśmy przywiązani do miejscowości, w której mieszakmy :)
    Zapraszamy do nas. Liczymy na komentarze i obserwacje :)
    nasz--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam takie miejsce - działka :) Bardzo lubię tam przyjeżdżać odkąd byłam mała, jezioro, ogródek - jest tam wszystko czego brakuję w mieście!

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. na serio fajne zdjęcia :)
    nieasymetrycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia! :) Ja jestem bardzo związana z moim Opolem. <3

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja zdjęciowa wraz z drugą modelką pt. ''Rock'' :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/07/rock.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej kochana! Uwielbiam czytać twojego bloga..Cudowny wygląd,oczywiście obserwuje,stała czytelniczka *o* .Kocham twój styl pisania,oryginalny jest :o Zazdro w ogóle bloga..Bardzo dobrze piszesz posty,mądrze.Czekam na kolejny post,twój dzisiejszy był..Zajebistym postem :* <3 <3
    Jak zwykle z resztą...Skoro już tu jestem,mam malutką prosbę,realizuje swoje marzenia (<3) i dodałam nowy cover na yt,oto on (kanał) : https://www.youtube.com/channel/UCGLdZ1tW2jLFsINirO-ic7w
    Bardzo bym prosiła o pozostawienie czegoś po sobie,najlepiej opiniI...Dziękuje z góry,jestem stala czytelniczka twojego ZAJEBISTEGO bloga wiec mam nadizeje ze przynajmniej tym dasz rade mi sie odwdziecyzc :* Nie mam takiej miejscowosci,ale. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło! :) Jak tylko znajdę chwilę to napewno wejdę na twój kanał! :)

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia. Ja wyjeżdżam we wrześniu do Darłowa. Już nie mogę się doczekać :)

    Zostałaś nominowana do LBA
    Więcej szczegółów
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/2015/07/nominowana.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie jestem przywiązana to żadnej miejscowości :) Piękne zdjęcia i śliczny piesek!
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym pojechać w tak fajne miejsce :)


    Obserwuję! Za komentarz do najnowszego posta odwdzięczam się obserwacją, jeśli jeszcze nie obserwuję i trzema komentarzami. Dodatkowo klikam w bannery i linki, jeśli posiadasz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...